Holnap reggel Szántód-Kőröshegyről indul a PM 1000-es 2000 tonnás alépítmény-javító óriásgép

A kivitelező Déli part 2016 Konzorcium első ütemben, 2016. április 21-től április 28 -ig, éjjel-nappali munkavégzés mellett, a PM 1000-es 2000 tonnás alépítmény-javító óriásgép segítségével átépíti a Szántód-Kőröshegy és Balatonszárszó vasútállomások közötti nyíltvonali szakasz alépítményét. Az átépítéssel összefüggésben 2016. április 14-22 között Siófok és Balatonszemes, míg 2016. április 22-28 között Szabadbattyán – Balatonszemes, majd 2016. április 28 -június 10 között újból Siófok-Balatonszemes szakaszon vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat. A mindenkor érvényes menetrendet illetően kérjük tájékozódjanak a szokásos utastájékoztatási felületeken, valamint a MÁV-Start Zrt. honlapján (www.mav-start.hu). Az átépítés a felépítmény cseréjével és kapcsolódó létesítmények építésével folytatódik.

Tovább

VÁGÁNYZÁR A DÉL-BALATONI VASÚTVONALON

Megkezdődik a dél-balatoni vasútvonal következő, Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy közötti szakaszának felújítása. A fejlesztés előkészítési munkálatokkal indul és vágányzár mellett zajlik.

Tovább

FOLYTATÓDIK A DÉL-BALATONI VASÚT KORSZERŰSÍTÉSE

Eredményesen zárult a közbeszerzési eljárás a dél-balatoni vasút újabb, Szántód-Kőröshegy – Balatonszentgyörgy közötti 53 km hosszú szakaszának fejlesztése, valamint Kaposvár – Fonyód vasútvonal korszerűsítése kapcsán. A kiírásra három konzorcium adott be érvényes ajánlatot. Köztük a legolcsóbbat a Déli part 2016 Konzorcium (tagjai: R-Kord Építőipari Kft., V-Híd Zrt., Swietelsky Vasúttechnika Kft.) nyújtotta be nettó 72,38 milliárd forint értékben.

Tovább