Beton burkolatot kap az M0-s autóút déli szektora

A NIF Zrt. beruházásában az M0-s autóút déli szektorát, az 51-es főút és az M6-os autópálya közötti szakaszán az M1-es autópálya felé vezető oldalt is beton burkolatúra építik át a szakemberek, továbbá az érintett szakaszon található hidakat is felújítják. A fejlesztéshez kapcsolódóan új üzemi átjárók építését kezdik el július 14-én

Tovább

MA KORA DÉLUTÁNTÓL MEGNYÍLIK AZ M7-M0 AUTÓPÁLYA, TÖRÖKBÁLINTI CSOMÓPONTJA

Kora délutántól már az M7-M0 autópálya törökbálinti csomópontjától közvetlenül is le lehet hajtani Törökbálint irányába. A beruházás eredményeképpen javul Érd és Törökbálint megközelíthetősége, csökken a városi tranzitforgalom. Az átadási ünnepségen részt vett Dr. Aradszki András, a térség országgyűlési képviselője, az NFM energiaügyért felelős államtitkára, dr. Tarnai Richárd, Pest megye kormánymegbízottja, Elek Sándor, Törökbálint polgármestere és Mayer András, a NIF Zrt. vezérigazgató-helyettese.

Tovább

2016 év végén megkezdődhetnek az M4 gyorsforgalmi út M0-Cegléd közötti szakaszának kivitelezési munkálatai

A 4. számú főút az Alföld első számú közlekedési tengelye, ezért az M4 gyorsforgalmi út megvalósítása kiemelt fontosságú. A települések elkerülésével és a jelenlegi 2×1 sávos út 2×2 sávos gyorsforgalmi úttá történő kiépítésével, az áthaladó tranzitforgalom biztonságosabb és gyorsabb levezetése érhető el. Szolnok megyei jogú város jobb elérhetőségét szolgáló gyorsforgalmi úti kapcsolatot a Nemzeti Fejlesztési […]

Tovább

MEGÚJULNAK A ZAJVÉDŐ FALAK AZ M0 DÉLI SZEKTORÁNÁL

Az akusztikai követelményekhez igazodva 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épülnek az M0 déli szektor M7-M6 közötti szakaszán. A kiemelt helyeken a már meglévő zajvédőket további fél méteres úgynevezett reduktorokkal erősítjük meg.

Tovább

BEFEJEZŐDÖTT AZ M0 KELETI SZEKTOR ZAJVÉDELMÉNEK KIÉPÍTÉSE

Az M0 útgyűrű Keleti szektor 4. számú főút – M3 autópálya közötti szakasza a 2005 – 2008. években épült. A forgalomba helyezést követő időszakban – környezetvédelmi előírások alapján – végzett zajmérések helyenként határérték közeli, illetve határérték feletti eredményt mutattak ki. A zajvédelmi szakértők az előzetes számításoknál nagyobb tehergépjármű forgalom kialakulásával indokolták a mérési eredményeket, továbbá […]

Tovább

Északi Duna-híd építése uniós forrás felhasználásával valósult meg

A szakasz 3,9 km hosszúságú, meghatározó része az M0, Északi Duna-híd. A Megyeri híd, a maga 1 862 méterével hazánk leghosszabb folyami hídja, amely öt, egymáshoz kapcsolódó hídszerkezetből áll, áthidalva a Duna mindkét ágát és a Szentendrei-sziget déli részét. Az útszakasz 2×2 forgalmi sávos leállósávval, a híd teljes hosszban 2×3 sáv átvezetésére alkalmas keresztmetszettel épült. […]

Tovább