M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt- Zajvédelmi beruházások megvalósítása az M0 déli szektor 9+345-11+517 km szelvények között

Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült  zajárnyékoló falakra Budapest Főváros Kormányhivatal Közlekedési Főosztálya a forgalomba helyezéshez 2019. június 13-án kiadott határozatában az engedélyt megadta. Az elkészült zajárnyékoló falak forgalomba helyezése megtörtént. A projekt forrá…

Tovább

M86 gyorsforgalmi út Szombathely – Csorna szakaszhoz kapcsolódó “VÁMOSCSALÁD” tengelyterhelés- és össztömegmérő állomással kombinált egyszerű pihenőhely és “RÁBAKÖZ” komplex pihenőhely építése

Az M86-os autóút Szombathely-Csorna kb. 65 km-es szakaszán épült meg Vámoscsalád térségében a pálya mindkét oldalán az össztömeg-, és  tengelysúlymérő állomás, egyszerű pihenőhellyel kiegészítve. Sopronnémeti térségében, szintén a pálya mindkét oldalán korszerű komplex pihenőhely létesült, amely helyet biztosít a későbbiekben megépülő üzemanyagtöltő állomások részére. Mindkét pihenőpár eseté…

Tovább

Szolnok megközelítése M4 M0-Cegléd közötti szakasz (II. építési ütem M4 gyorsforgalmi út Albertirsa-Cegléd közötti szakasz kivitelezése)

14,4 km autóút építése, a szakaszon megvalósul a meglévő 2x2 sáv felújítása 3,4 km-en, és a meglévő 2x1 sáv bővítése, átépítése 2x2 sávos gyorsforgalmi úttá 11 km-en. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszetnek felel meg. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 4 új különszintű csomópont (46124 j. úti, Üdülői úti, 3116 j. …

Tovább

Szolnok megközelítése M4 M0-Cegléd közötti szakasz (I. építési ütem: M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz kivitelezése)

Mintegy 30 km autóút építése, amelyből új nyomvonalú pályaként 29 km épül, és 1 km hosszan a meglévő 2x1 sávos szakasz 2x2 sávossá történő bővítése valósul meg. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszet. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 5 új különszintű csomópont (4603 j. úti, 3111 j. úti, 3112 j. úti, 4606 j. úti, 40…

Tovább

M4 autópálya Berettyóújfalu – Nagykereki országhatár közötti szakasz megvalósítása Berettyóújfalu – 47. sz. főút (2+550-5+500)

2,95 km hosszú 2x2 forgalmi sávos autópálya épült. 1 db mérnökségi telep, 1 db autópálya rendőrség, 1 db különszintű csomópont, valamint 3 db műtárgy épült meg, a szükséges közmű építéssel és kiváltással együtt. Projekt címe: M4 Berettyóújfalu–Nagykereki (országhatár) közötti szakasz megvalósítása Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00018 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Tá…

Tovább

Eger megközelítése, M25 autóút Északi ütem megvalósítása

A teljes M25 autóút ütemezett kivitelezéssel került megvalósításra. M25 autóút Északi ütem megvalósítása: A 2502 j. úti átkötés külön szintű csomópontja és az Eger bekötést biztosító 252. sz. főút között épült meg 2x2 sávos autóútként mintegy 4 km hosszban. Az ún. Olajosok útja különszintű átvezetéssel került kiépítésre.

Tovább

M86 Csorna-Hegyfalu szakasz megvalósítása – szakaszolt projekt

Az M86 autóút Hegyfalu és Csorna közötti szakasza 33,4 km hosszon épült ki. Az új szakasz átadásával gyorsforgalmi úton lehet közlekedni Szombathelytől Győrig. A szakaszon 31 db műtárgy, 3 db külön szintű csomópont, és 2 db vadátjáró létesült.

Tovább

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút-481. sz. főút közötti szakasz megvalósítása

Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…

Tovább

M30 autóút Tornyosnémeti – országhatár közötti szakasz megvalósítása

A 2×2 sávos autóút a magyar-szlovák országhatáron csatlakozik a szlovák R4 gyorsforgalmi úthoz. A szakaszon 1 különszintű csomópont létesült, két körforgalmi csomóponttal és egy öttámaszú híddal. A közlekedők 2017 év végétől már használhatják a szakaszt. A fejlesztésnek köszönhetően Szlovákia is elérhetővé vált gyorsforgalmi úton Borsodból.

Tovább