Sopron megközelítése, M85 autóút Fertőrákos csomópont – Sopron oh. szakasz a 8647. jelű Sopron Ény-i elkerülő úttal

Az M85 autóút Fertőrákos csomópont - Sopron országhatár szakasz tartalmazza a 3,95 km hosszú 2x2 sávos gyorsforgalmi út (89+000 – 92+950 km sz. között), illetve a 92+950 km szelvénytől 2*2 sávos szintbeni irányított áthaladású körforgalom megépítését, mely a 84. számú főút 127+078 km szelvényébe, a jelenleg is 2x2 sávos főútba köt be. Az autóút leállósáv nélkül 24,60 m-es koronaszélességgel ker…

Tovább

Mosonmagyaróvár déli tehermentesítő út 1. sz. főút és 86. sz. főút közötti szakasz megvalósításának előkészítése, valamint az M1 autópálya Moson pihenőhely átépítésével új autópálya csomópont megvalósításának előkészítése

A projekt három fő részből áll: - A 2.920 m hosszú déli tehermentesítő út az 1. sz. főút és a 86. sz. főút összekötésével a déli városrész tehermentesítését és az iparterület feltárását valósítja meg 2x1 sávon. A kivitelezés folyamatban van. - Új autópálya csomópont került megtervezésre az M1 autópálya és a 8505. jelű út keresztezésében, a jelenleg is üzemben levő Moson pihenőhelyhez kapc…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 Szentkirály- Lakitelek

A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…

Tovább

Az M2 autóút 26+692 km szelvényben új félcsomópont megvalósítása

Göd térségében az M2 autóúton 1 db Budapest irányú kapcsolatokat biztosító különszintű félcsomópont előkészítése és megvalósítása az M2 autóút felett meglévő műtárgy felhasználásával. A különszintű csomópont részeként 2 db körforgalmú csomópont is megvalósításra kerül a kapcsolódó egyéb munkákkal együtt.

Tovább

M3-M35 autópálya, görbeházi csomópont fejlesztése

Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, továbbá az M35 autópálya 3+070 km szelvény környezetében 1 db üzemi fordulónak a megvalósítása.    

Tovább

M0 autóút Déli szektor fejlesztése rekonstrukciója (I. ütem)

Projekt címe: M0 autóút Déli szektor fejlesztése, rekonstrukciója (I.ütem) (Deák Ferenc mederhíd felszerkezet cseréje nélkül) Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2017-00030 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   38 392 012 865 Ft Támogatás mértéke:  85 % és 15 % Projekt tervezett befejezési dátuma: 2021. december 31. Meglévő 2x3 sávos autóút az M6 autópálya és az 51. sz.…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 gyorsforgalmi út Kecskemét -Szentkirály közötti szakasz

A szakaszon 32,2 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, összesen 14 db műtárggyal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Szentkirály- Lakitelek szakaszához. A projekt az 5. sz. főút (Kecskemét) és 4623 j. út (Szentkirály) között kerül megvalósításra. A Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz M8 gyorsforgalmi útként került megtervez…

Tovább

M6 autópálya Bóly-Ivándárda, országhatár közötti szakasz megvalósítása Villányi csomóponttal

Az M6 autópálya meghosszabbítása a horvát határig. Az M60 elválási csomóponttól  1 db mérnökségi telep,  komplex pihenő, komplex ellenőrző hely, 2 db külön szintű csomópont (Bóly Keleti, Villányi csomópont) és összesen 16 db műtárgy megépítésére kerül sor. A projekt előkészítésére vonatkozó adatok: A kedvezményezett neve, a projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen műk…

Tovább