M3 autópálya új csomóponti kapcsolatok kialakítása Görbeháza és Hajdúnánás elérhetőségének biztosítása érdekében, engedélyezési és kiviteli tervének elkészítése

A tervezett versenypálya megközelítése érdekében az érintett közúthálózat átfogó és komplex fejlesztése indokolt, amelynek keretében az M3 autópályán új csomópontokat kell létesíteni a 33121. jelű bekötőút és a 3508. jelű összekötő út keresztezésénél, valamint a két új csomópont között Görbeháza elkerülő szakasz megvalósítását, illetve a 3508. jelű összekötő út fejlesztését is végre kell hajtan…

Tovább

M4 gyorsforgalmi út Üllő – Cegléd közötti szakaszhoz tartozó Monori Autópálya Mérnökség kivitelezése

A projekt tárgy az M4 gyorsforgalmi út Üllő - Cegléd közötti szakaszához tartozó Monori Autópálya Mérnökség megvalósítása az alábbiak szerint: — szociális-műhely épület (1 827 m2) — garázs épület (1 732 m2) — hidegraktár épület (1 366 m2) — sótároló épület (1 392 m2) — üzemanyag töltő (94 m2) — fedett kisbusz parkoló (390 m2) — fedett elemes tároló (223 m2) — kerékpár tároló (20 m2) …

Tovább

M76 autóút Zalaegerszeg – Körmend közötti szakasz előkészítése

A korábbi elrendeléseknek megfelelően, a „Nyugat-dunántúl magas szintű közúti kapcsolatainak vizsgálata” dokumentáció egyik elemeként elkészült a térségben folyamatban lévő és tervezett fejlesztések figyelembe vételével a „Zalaegerszeg és térsége közúti közlekedésfejlesztési tervdokumentáció (masterplan)”, amelynek részét képezte a Zalaegerszeg – Körmend gyorsforgalmi úti kapcsolat nyomvonal vi…

Tovább

M76 autóút Zalaegerszeg – Körmend közötti 2×2 sávos szakasz tanulmánytervének, környezetvédelmi hatástanulmányának ( KHT) elkészítése

A tanulmánytervi szakasz az M9 autóút Zalaegerszeg északkeleti részén tervezett M9 autóút – 74 és 76 sz. főutak által határolt csomópontból indulva, a 76 sz. főúttól északra haladva keresztezi a Rába-folyó völgyét és csatlakozik a kivitelezés alatt lévő M80 autóút –a tervezett M86 autóút - 8. sz. főút alkotta „Körmend kelet csomóponthoz”

Tovább

M86 autóút Körmend (M80) – Szombathely-Zanat kelet (M86) közötti szakasz előkészítése

Tervezési szerződés az M86 autóút Körmend (M80) – Szombathely-Zanat kelet közötti szakasz tanulmánytervének, valamint engedélyezési tervdokumentációnak elkészítésére, továbbá építési engedély megszerzése. A Döntéselőkészítő tanulmány alapján a nyomvonal kiválasztása, környezetvédelmi tervezés és engedély megszerzése, valamint az engedélyezési tervek elkészítése és építési engedély megszerzése.

Tovább

M87 GYORSFORGALMI ÚT, SZOMBATHELY ÉS KŐSZEG KÖZÖTTI SZAKASZ MEGVALÓSÍTÁSA, VALAMINT A 87. SZÁMÚ FŐÚT, KŐSZEG (M87 GYORSFORGALMI ÚT) ÉS KŐSZEG, ORSZÁGHATÁR KÖZÖTTI SZAKASZ MEGVALÓSÍTÁSA

A Szombathely és Kőszeg közötti közúti kapcsolat Szombathelytől a magyar-osztrák országhatárig tartó szakasza két részre osztható fel az alábbiak szerint: Szombathely és Kőszeg közötti 13,58 km hosszú 2x2 sávos szakaszra fizikai elválasztással, valamint Kőszeget keletről elkerülő és az országhatárig tartó mintegy 4,51 km hosszú 2x1 sávos szakaszra. A projekt célja a települések elkerülése m…

Tovább

M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 65 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, az alábbi paraméterekkel: koronaszélesség 20 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: két db kétoldali egyszerű és két db kétoldali komplex pihenőhely, műtárgyak száma 27 db, valamint 6 db csomópont tervezése is fe…

Tovább

M4 Püspökladány – Berettyóújfalu közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 29,5 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, kettő különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, 19 db h…

Tovább