M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: M1 autópálya Bicske-Nyugat Tatabánya-Újváros csp. (39+200 – 61+100 km sz.) közötti szakasz előkészítése

Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése Bicske-Nyugat és Tatabánya-Újváros csomópontok között. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével.

Tovább

Kaposvár – Szigetvár gyorsforgalmi összeköttetésének vizsgálata

A Dél-Dunántúli régió fejlesztése céljából a jelenleg folyamatban lévő úthálózati fejlesztéseket figyelembe véve szükséges a Kaposvár – Szigetvár gyorsforgalmi összeköttetésének vizsgálata, annak érdekében, hogy meghatározható legyen közép-hosszútávon, hogy milyen gyorsforgalmi fejlesztés szükséges a térségben. A vizsgálandó szakasz Kaposvár elkerülő nyugattól az M60 autóútig tart.

Tovább

M2 gyorsforgalmi út, Vác-dél Vác-észak közötti szakasz fejlesztése

Az M2 gyorsforgalmi út fejlesztése tekintetében a Vác-dél és Vác-észak csomópont közötti szakasz 2x2 sávos kiépítése kerül megtervezésre. A mintegy 10 km hosszú tervezési szakasz az M2 Vácig tartó fejlesztés folytatásaként a 12. sz. főút térségéig tart. A tervezés során felülvizsgálatra kerül a meglévő csomópontok kialakítása, valamint új csomópont kerül megtervezésre a Gombás patak térségéb…

Tovább

M3 autópálya új csomóponti kapcsolatok kialakítása Görbeháza és Hajdúnánás elérhetőségének biztosítása érdekében, engedélyezési és kiviteli tervének elkészítése

A Görbeháza külterületén tervezett MotoGP versenypálya megközelítése érdekében az érintett közúthálózat átfogó és komplex fejlesztése indokolt, amelynek keretében el kell készíteni a vonatkozó engedélyezési terveket és a kiviteli terveket, meg kell szerezni az összes szükséges engedélyt, illetve rendelkezésre kell állnia a kettős záradékkal ellátott kisajátítási terveknek. Jelen tervezési proje…

Tovább

M4 gyorsforgalmi út Üllő – Cegléd közötti szakaszhoz tartozó Monori Autópálya Mérnökség kivitelezése

A projekt tárgy az M4 gyorsforgalmi út Üllő - Cegléd közötti szakaszához tartozó Monori Autópálya Mérnökség megvalósítása az alábbiak szerint: — szociális-műhely épület (1 827 m2) — garázs épület (1 732 m2) — hidegraktár épület (1 366 m2) — sótároló épület (1 392 m2) — üzemanyag töltő (94 m2) — fedett kisbusz parkoló (390 m2) — fedett elemes tároló (223 m2) — kerékpár tároló (20 m2) …

Tovább

M76 autóút Zalaegerszeg – Körmend közötti szakasz előkészítése

A korábbi elrendeléseknek megfelelően, a „Nyugat-dunántúli magas szintű közúti kapcsolatainak vizsgálata” dokumentáció egyik elemeként elkészült a térségben folyamatban lévő és tervezett fejlesztések figyelembe vételével a „Zalaegerszeg és térsége közúti közlekedésfejlesztési tervdokumentáció (masterplan)”, amelynek részét képezte a Zalaegerszeg – Körmend gyorsforgalmi úti kapcsolat nyomvonal v…

Tovább

M87 gyorsforgalmi út, Szombathely és Kőszeg közötti szakasz, valamint a 87. számú főút, Kőszeg (M87 gyorsforgalmi út) és Kőszeg, országhatár közötti szakasz megvalósítása (előkészítés)

A Szombathely és Kőszeg közötti közúti kapcsolat Szombathelytől a magyar-osztrák országhatárig tartó szakasza két részre osztható fel az alábbiak szerint: Szombathely és Kőszeg közötti 13,58 km hosszú 2x2 sávos szakaszra fizikai elválasztással, valamint Kőszeget keletről elkerülő és az országhatárig tartó mintegy 4,51 km hosszú 2x1 sávos szakaszra. A projekt célja a települések elkerülése m…

Tovább

M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 65 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, az alábbi paraméterekkel: koronaszélesség 20 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: két db kétoldali egyszerű és két db kétoldali komplex pihenőhely, műtárgyak száma 27 db, valamint 6 db csomópont tervezése is fe…

Tovább