Aszfaltburkolat erősítése 2 rétegben, a régi kopóréteg lemarásával ~130.000 m2 területen, a hozzá tartozó víztelenítési létesítmények helyreállításával, átépítésével, aszfaltszegély építéssel. Zajárnyékoló falak építése ~1.100 m hosszon, 5 m magassággal.
Megépült 2x2 sávos autópálya, mindkét oldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt beton burkolattal. Az autópálya összeköti az M0 autóutat az M3 autópálya Gödöllő térségi szakaszával, ezáltal a tranzitforgalomtól tehermentesíti az M0 autóút Nagytarcsa-Csömör, illetve az M3 autópálya Budapest-Gödöllő közötti szakaszait.
Új nyomvonalon megépült 2x2 sávos autóút, mindkét oldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt burkolattal.
Megépült 2x2 sávos autóút, mindkét oldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt beton pályaszerkezettel, mely a 31. sz. főút-M31 autópálya elválási csomópont közötti szakaszon kétszer három sávos autópályává fejleszthető.
Az M0 autóút, Keleti szektor 2008. évben forgalomba helyezett szakaszán megépült zajárnyékoló fal átépítése.
Az M0 autóút, Keleti szektor 2008. évben forgalomba helyezett Péceli úti forgalmi csomópontjában megépült zajárnyékoló falak magasítása csőhéj elemekkel.
Az M0 autóút, Keleti szektor 2008. évben forgalomba helyezett Csömör és Budapest XVI. kerület közötti szakaszán kiegészítő zajvédelem építése. Meglévő szakaszok hosszabbítása, továbbá magasabbra történő átépítése, valamint magasítás csőhéj elemekkel.
Kétszer három sávos autópályává fejleszthető 2x2 sávos autóút, kétoldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt betonburkolattal.
Az M85-M86 Csorna elkerülő I. ütem, a város keleti elkerülése Csorna város keleti különszintű forgalmi csomópontjától indul, a Keszeg-ér mellett halad tovább és éri el a távlati M85-M86 északi elválási csomópontot. Az elválási csomópont után a nyomvonal 2x3 sávon halad tovább a távlati M85-M86 déli elválási csomópontja felé, közben keresztezi a Csorna-Pápa vasútvonalat. Az elkerülő út a távlati…
A fejlesztés eredménye egy 7 kilométeres, kétszer kétsávos autóút, melynek eredményeképpen gyorsul a Győr és Csorna közötti közlekedés, a környező községekben lakók utazási időben közelebb kerülnek a megyeszékhelyhez. Az elkerülő szakaszon 2 db csomópont és 5 db aluljáró található. Az útépítést megelőző leletmentő ásatások során a Kulturális Örökségvédelmi Szolgálat munkatársai egy 5000 évvel …