M4 Püspökladány – Berettyóújfalu közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 29,5 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, három különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, várhat…

Tovább

M8 nyomvonalán M7 – Dunaújváros és Dunavecse – Kecskemét közötti szakasz fejlesztése

Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya – Dunaújváros (M6) csomópont közötti, illetve a Dunavecse – Kecskemét (M5) közötti szakaszán egységesen 2x2 sávos autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út előkészítése van folyamatban, 20 m széles koronaszélességgel, elválasztó sávval. Ezzel megvalósul a dunaújvárosi Pentele híd tervezett funkciója is, mellyel összeköti a kelet-nyugati országrészeket is.

Tovább

Mosonmagyaróvár déli tehermentesítő út 1. sz. főút és 86. sz. főút közötti szakasz megvalósításának előkészítése, valamint az M1 autópálya Moson pihenőhely átépítésével új autópálya csomópont megvalósításának előkészítése

A projekt három fő részből áll: - A 2.920 m hosszú déli tehermentesítő út az 1. sz. főút és a 86. sz. főút összekötésével a déli városrész tehermentesítését és az iparterület feltárását valósítja meg 2x1 sávon. - Új autópálya csomópont került megtervezésre az M1 autópálya és a 8505. jelű út keresztezésében, a jelenleg is üzemben levő Moson pihenőhelyhez kapcsolódóan. A pihenőhelyen belül …

Tovább

M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár közötti 2×1 sávos szakaszhoz kapcsolódó Mérnökségi telep megvalósítása

A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt előkészítése (tervezés, engedélyezés, területszerzés) befejeződött, kivitelezési közbeszerzés folyamatban.

Tovább

M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: 2. szakasz Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópont között

M1 autópálya meglévő 2x2 sávosról 2x3 sávosra bővítés fejlesztése Budapest és Győr között - 2. szakasz: Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok között. Az szakasz fejlesztéséhez kapcsolódik  a Magyar Közút Nzrt. Komáromi Üzemmérnökség bővítése, és egy új autópálya rendőrségi épület megvalósítása is.

Tovább

M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: 1. szakasz M0 – Tatabánya-Újváros közötti szakaszon

Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Tatabánya Újváros csomópontig. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átlakításával, bővítésével. A projekt része a Bicskei mérnökség fejlesztése és Tatabánya-Óváros csomópontnál új telekocsi parkoló.

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 Szentkirály- Lakitelek

A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…

Tovább

Az M2 autóút 26+692 km szelvényben új félcsomópont megvalósítása

Göd térségében az M2 autóúton 1 db Budapest irányú kapcsolatokat biztosító különszintű félcsomópont előkészítése és megvalósítása az M2 autóút felett meglévő műtárgy felhasználásával. A különszintű csomópont részeként 2 db körforgalmú csomópont is megvalósításra kerül a kapcsolódó egyéb munkákkal együtt.

Tovább