Békéscsaba megközelítése, M44 Szentkirály- Lakitelek

4,6 km hosszú 2x2 forgalmi sávos osztott-pályás gyorsforgalmi út megvalósítása műtárgyakkal valamint a szükséges közmű építéssel és kiváltással együtt. 1 db komplex pihenőhellyel kombinált külön szintű csomópont és összesen 2 db híd-műtárgy épül.

Tovább

Göd, M2 gyorsforgalmi út 26+692 km szelvényben új csomópont előkészítése

Engedélyezési tervek elkészítése egy különszintű csomópontra az M2 autóút 26+692 km szelvényének térségében Göd település mellett a meglévő M2 feletti felüljáró felhasználásával. A tervezett „félcsomópont” a Budapest irányából történő lehajtásra és a Budapest irányába történő felhajtásra nyújt távlati lehetőséget. A különszintű csomópont részeként két körforgalmú csomópont is megtervezésre kerül.

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt- Zajvédelmi beruházások megvalósítása az M0 déli szektor 9+345-11+517 km szelvények között

Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült  zajárnyékoló falakra Budapest Főváros Kormányhivatal Közlekedési Főosztálya a forgalomba helyezéshez 2019. június 13-án kiadott határozatában az engedélyt megadta. Az elkészült zajárnyékoló falak forgalomba helyezése megtörtént. A projekt forrá…

Tovább

M3-M35 autópálya, görbeházi csomópont fejlesztése

Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, valamint az üzemi fordulónak megvalósítása. Jelenleg tervfelülvizsgálati szakaszban van a projekt, mely Görbeháza település gyorsforgalmi bekötésének vizsgálatában merül ki.

Tovább

Szeged- Debrecen közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat kialakításának előkészítése

Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. IV. rész: M85 autóút Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont (82+600 – 89+000 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 7 db műtárgy és 2 db különszin…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Nagylózs – Sopron-kelet szakasz megvalósítása a Nagycenki Üzemmérnökséggel

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. III. rész: M85 autóút Nagylózs – Sopron-kelet (67+200 – 82+600 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények, illetve a Nagycenki Üzemmérnökség kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 21 db …

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Fertőd-Endrédmajor csomópont – Nagylózs közötti szakasz megvalósítása

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna II. – Sopron-kelet – Fertőrákos csomópont közötti szakasz megvalósítása 4 részben. II. rész: M85 autóút Fertőd-Endrédmajor csomópont - Nagylózs (51+600 – 67+200 km szelvények) közötti szakasz kiviteli terveinek elkészítése, valamint az út, híd, közmű és kapcsolódó létesítmények kivitelezési feladatainak elvégzése. A szakaszon 17 db műtárgy, 1 pár egysz…

Tovább