A szakasz hossza 29,5 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, három különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, várhat…
Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya – Dunaújváros (M6) csomópont közötti, illetve a Dunavecse – Kecskemét (M5) közötti szakaszán egységesen 2x2 sávos autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út előkészítése van folyamatban, 20 m széles koronaszélességgel, elválasztó sávval. Ezzel megvalósul a dunaújvárosi Pentele híd tervezett funkciója is, mellyel összeköti a kelet-nyugati országrészeket is.
A projekt három fő részből áll: - A 2.920 m hosszú déli tehermentesítő út az 1. sz. főút és a 86. sz. főút összekötésével a déli városrész tehermentesítését és az iparterület feltárását valósítja meg 2x1 sávon. - Új autópálya csomópont került megtervezésre az M1 autópálya és a 8505. jelű út keresztezésében, a jelenleg is üzemben levő Moson pihenőhelyhez kapcsolódóan. A pihenőhelyen belül …
A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt jelenleg előkészítési fázisban van, feladata a megvalósításhoz szükséges engedélyes és kiviteli tervek elkészítése, a létesítési, útépítési, környezetvédelmi engedélyek megszerzé…
M1 autópálya meglévő 2x2 sávosról 2x3 sávosra bővítés előkészítése Budapest és Győr között - 2. szakasz: Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok között.
Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Tatabánya Újváros csomópontig. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átlakításával, bővítésével. A projekt része a Bicskei mérnökség fejlesztése és Tatabánya-Óváros csomópontnál új telekocsi parkoló.
A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…
Engedélyezési tervek elkészítése egy különszintű csomópontra az M2 autóút 26+692 km szelvényének térségében Göd település mellett a meglévő M2 feletti felüljáró felhasználásával. A tervezett „félcsomópont” a Budapest irányából történő lehajtásra és a Budapest irányába történő felhajtásra nyújt távlati lehetőséget. A különszintű csomópont részeként két körforgalmú csomópont is megtervezésre kerül.
Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült zajárnyékoló falakra Budapest Főváros Kormányhivatal Közlekedési Főosztálya a forgalomba helyezéshez 2019. június 13-án kiadott határozatában az engedélyt megadta. Az elkészült zajárnyékoló falak forgalomba helyezése megtörtént. A projekt forrá…
Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, valamint az üzemi fordulónak megvalósítása.