M80 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár közötti 2×1 sávos szakaszhoz kapcsolódó Mérnökségi telep megvalósítása

A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt előkészítése (tervezés, engedélyezés, területszerzés) befejeződött, a Kivitelező kiválasztásra került.

Tovább

M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: 2. szakasz Tatabánya-Újváros – Győr (M19) csomópont között

M1 autópálya meglévő 2x2 sávosról 2x3 sávosra bővítés fejlesztése Budapest és Győr között - 2. szakasz: Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok között. Az szakasz fejlesztéséhez kapcsolódik  a Magyar Közút Nzrt. Komáromi Üzemmérnökség bővítése, és egy új autópálya rendőrségi épület megvalósítása is.

Tovább

M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: M1 autópálya Budapest (M0) – Bicske-Nyugat (16+224 – 39+200 km sz.) közötti szakasz kapacitásbővítése

Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Bicske-Nyugat csomópontig. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével. A projekt az alábbi főbb elemeket tartalmazza: 1 db új kül…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 Szentkirály- Lakitelek

A szakaszon 4,6 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, 2 híddal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Lakitelek- Tiszakürt szakaszához. A nyomvonal a szakasz elején keresztezi a Peitsik-eret, illetve a 4623 j. Szentkirály-Tiszakécske összekötő utat. A keresztezésnél egy komplex pihenővel kombinált külön szintű csomópont kerül ki…

Tovább

Az M2 autóút 26+692 km szelvényben új félcsomópont megvalósítása

Göd térségében az M2 autóúton 1 db Budapest irányú kapcsolatokat biztosító különszintű félcsomópont előkészítése és megvalósítása az M2 autóút felett meglévő műtárgy felhasználásával. A különszintű csomópont részeként 2 db körforgalmú csomópont is megvalósításra kerül a kapcsolódó egyéb munkákkal együtt.

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt- Zajvédelmi beruházások megvalósítása az M0 déli szektor 9+345-11+517 km szelvények között

Projekt címe:M0 autóút kiegészítő munkái Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   3 266 643 750 Ft Támogatás mértéke:  100 % Projekt  befejezési dátuma: 2019. szeptember 1. Az M0-M6 autópálya csomópont lehajtó ága mellett 287 m hosszan, az M0 ap- 7 sz. főúti csomópont lehajtó ágai mellett összesen 637 m hosszan megépült  zajár…

Tovább

M3-M35 autópálya, görbeházi csomópont fejlesztése

Az M3-M35 autópályák elválási csomópontjában a Nyíregyháza-Debrecen („C” ág) és a Debrecen-Nyíregyháza („D” ág) irányú forgalom csomóponti összekötő ágainak, továbbá az M35 autópálya 3+070 km szelvény környezetében 1 db üzemi fordulónak a megvalósítása.    

Tovább

Szeged- Debrecen közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat kialakításának előkészítése

Jelenleg Szeged és Debrecen 2x2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata van folyamatban. E feladat magában foglalja döntés-előkészítő tanulmány, környezetvédelmi hatásvizsgálat, tanulmányterv, költség haszon vizsgálat, közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítését, ill. a környezetvédelmi engedély megszerzését. A tanulmányterv egyik fő célja Szeged és Debrecen között…

Tovább