Meglévő 2x3 sávos autóút az M6 autópálya és az 51. sz. főút közé eső szakaszán a bal (északi) pálya aszfalt burkolatának cseréje beton burkolatra, híd átépítések (köztük a Hárosi és Soroksári Duna-hidak), környezetvédelmi (zajárnyékoló fal), víz-elvezetési, forgalombiztonsági beavatkozások elvégzése.
Az előkészítés jelenlegi fázisában két önálló nyomvonal változatot vizsgált a NIF Zrt. a tervező bevonásával, valamint a tanulmánytervi előkészítési fázisban megvizsgálásra került a 76. sz. főút Zalaegerszeg – Keszthely főúti szakasz négynyomúsítása, illetve a gyorsúti paraméterekkel való átalakítás lehetősége is. A tervezés során kiválasztásra került kettő önálló nyomvonal, melynek tanulmányte…
A projekt keretein belül folytatódik az M60 gyorsforgalmi út tervezése, amely Pécstől Barcs érintésével egészen a magyar-horvát határig vezet majd. A projekt során a mintegy 60 km hosszú szakaszra a Környezetvédelmi hatástanulmány és a Megvalósíthatósági tanulmány elkészült. A környezetvédelmi engedély kiadásra került a Pécs - Barcs közötti szakaszra. Az új elrendelés szerint a Pécs – Sziget…
A 2x1 sávos M15 autóút 2x2 sávos autópályává történő fejlesztése, az M1 autópálya - Rajka - országhatár közötti szakaszon. A projekt megvalósítása során a meglévő határátkelő akadálymentesítését is el kell végezni.
A projekt célja az M9 autóút Vasvár M8 autóút – 8. sz. főút csomópontjának térsége és Zalaegerszeg távlati M75 autóút csomópontja közötti szakasz engedélyezési tervdokumentációjának, valamint ajánlati (tender) tervdokumentációjának elkészítése. A tervezendő 30 km hosszú gyorsforgalmi útszakasz 2x2 forgalmi sávos autóút, mely észak-dél irányú összeköttetést valósít meg a dunántúli régióban. A sz…
Közel 29 km 2x1 sávos gyorsforgalmi út 110 km/h tervezési sebesség, 22 db felüljáró, 12 db aluljáró, melyből 5 db önálló vadátjáró. Legjelentősebb műtárgyak: Vasszentmihályi völgyhíd 580 m, Csencsi-patak feletti felüljáró 304 m, 5 db csomópont, 1 db egyszerű és 1 db komplex pihenőhely, valamint összesen 1220 m zajárnyékoló fal.
Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…
Békéscsaba megyeszékhely összekötését valósítjuk meg úgy, hogy az M44 gyorsforgalmi út Békéscsaba-Nagykőrösig terjedő - jelenleg megvalósulás alatt lévő - szakaszát összekötjük az M8 gyorsforgalmi út Nagykőrös - Kecskemét közötti szakaszával az M5 autópályáig, ahol az autópálya csomóponton kívül biztosítjuk az 5. sz. főút csatlakozását is. Így a megyeszékhely az M5 autópályáig gyorsforgalmi útt…
Belvízi út fejlesztése a Duna magyarországi szakaszán Szap-Szob közötti szakaszon és Szob-déli országhatár közötti szakaszon a tervezési folyamat során beazonosított beavatkozási helyeken. A projekt tartalma a teljes magyar Duna-szakaszra vonatkozóan a belvízi út fejlesztés előkészítése. A Duna jelenlegi állapotában nem képes tartós, megbízható közlekedési és szállítási feltételeket biztosítani…
A 2×2 sávos autóút a magyar-szlovák országhatáron csatlakozik a szlovák R4 gyorsforgalmi úthoz. A szakaszon 1 különszintű csomópont létesült, két körforgalmi csomóponttal és egy öttámaszú híddal. A közlekedők 2017 év végétől már használhatják a szakaszt. A fejlesztésnek köszönhetően Szlovákia is elérhetővé vált gyorsforgalmi úton Borsodból.