M0 autóút Déli szektor fejlesztése rekonstrukciója (I. ütem)

Meglévő 2x3 sávos autóút az M6 autópálya és az 51. sz. főút közé eső szakaszán a bal (északi) pálya aszfalt burkolatának  cseréje beton burkolatra, híd átépítések (köztük a Hárosi és Soroksári Duna-hidak), környezetvédelmi (zajárnyékoló fal), víz-elvezetési, forgalombiztonsági beavatkozások elvégzése.

Tovább

Zalaegerszeg megközelítése 76. sz. főút Zalaegerszeg – Fenékpuszta közötti szakaszának gyorsforgalmi úttá történő fejlesztése

Az előkészítés jelenlegi fázisában két önálló nyomvonal változatot vizsgált a NIF Zrt. a tervező bevonásával, valamint a tanulmánytervi előkészítési fázisban megvizsgálásra került a 76. sz. főút Zalaegerszeg – Keszthely főúti szakasz négynyomúsítása, illetve a gyorsúti paraméterekkel való átalakítás lehetősége is. A tervezés során kiválasztásra került kettő önálló nyomvonal, melynek tanulmányte…

Tovább

M60 Pécs-Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése

A projekt keretein belül folytatódik az M60 gyorsforgalmi út tervezése, amely Pécstől Barcs érintésével egészen a magyar-horvát határig vezet majd. A projekt során a mintegy 60 km hosszú szakaszra a Környezetvédelmi hatástanulmány és a Megvalósíthatósági tanulmány elkészült. A környezetvédelmi engedély kiadásra került a Pécs - Barcs közötti szakaszra. Az új elrendelés szerint a Pécs – Sziget…

Tovább

M9 autóút Vasvár – Zalaegerszeg projekt előkészítése

A projekt célja az M9 autóút Vasvár M8 autóút – 8. sz. főút csomópontjának térsége és Zalaegerszeg távlati M75 autóút csomópontja közötti szakasz engedélyezési tervdokumentációjának, valamint ajánlati (tender) tervdokumentációjának elkészítése. A tervezendő 30 km hosszú gyorsforgalmi útszakasz 2x2 forgalmi sávos autóút, mely észak-dél irányú összeköttetést valósít meg a dunántúli régióban. A sz…

Tovább

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút-481. sz. főút közötti szakasz megvalósítása

Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M8 Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz

Békéscsaba megyeszékhely összekötését valósítjuk meg úgy, hogy az M44 gyorsforgalmi út Békéscsaba-Nagykőrösig terjedő - jelenleg megvalósulás alatt lévő - szakaszát összekötjük az M8 gyorsforgalmi út Nagykőrös - Kecskemét közötti szakaszával az M5 autópályáig, ahol az autópálya csomóponton kívül biztosítjuk az 5. sz. főút csatlakozását is. Így a megyeszékhely az M5 autópályáig gyorsforgalmi útt…

Tovább

A magyarországi TEN-T belvízi út fejlesztés előkészítésének kiterjesztése

Belvízi út fejlesztése a Duna magyarországi szakaszán Szap-Szob közötti szakaszon és Szob-déli országhatár közötti szakaszon a tervezési folyamat során beazonosított beavatkozási helyeken. A projekt tartalma a teljes magyar Duna-szakaszra vonatkozóan a belvízi út fejlesztés előkészítése. A Duna jelenlegi állapotában nem képes tartós, megbízható közlekedési és szállítási feltételeket biztosítani…

Tovább