M9 autóút Vasvár – Zalaegerszeg projekt előkészítése

A projekt célja az M9 autóút Vasvár M8 autóút – 8. sz. főút csomópontjának térsége és Zalaegerszeg távlati M75 autóút csomópontja közötti szakasz engedélyezési tervdokumentációjának, valamint ajánlati (tender) tervdokumentációjának elkészítése. A tervezendő 30 km hosszú gyorsforgalmi útszakasz 2x2 forgalmi sávos autóút, mely észak-dél irányú összeköttetést valósít meg a dunántúli régióban. A sz…

Tovább

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút-481. sz. főút közötti szakasz megvalósítása

Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M8 Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz

Békéscsaba megyeszékhely összekötését valósítjuk meg úgy, hogy az M44 gyorsforgalmi út Békéscsaba-Nagykőrösig terjedő - jelenleg megvalósulás alatt lévő - szakaszát összekötjük az M8 gyorsforgalmi út Nagykőrös - Kecskemét közötti szakaszával az M5 autópályáig, ahol az autópálya csomóponton kívül biztosítjuk az 5. sz. főút csatlakozását is. Így a megyeszékhely az M5 autópályáig gyorsforgalmi útt…

Tovább

A magyarországi TEN-T belvízi út fejlesztés előkészítésének kiterjesztése

Belvízi út fejlesztése a Duna magyarországi szakaszán Szap-Szob közötti szakaszon és Szob-déli országhatár közötti szakaszon a tervezési folyamat során beazonosított beavatkozási helyeken. A projekt tartalma a teljes magyar Duna-szakaszra vonatkozóan a belvízi út fejlesztés előkészítése. A Duna jelenlegi állapotában nem képes tartós, megbízható közlekedési és szállítási feltételeket biztosítani…

Tovább

M30 autóút Tornyosnémeti – országhatár közötti szakasz megvalósítása

A 2×2 sávos autóút a magyar-szlovák országhatáron csatlakozik a szlovák R4 gyorsforgalmi úthoz. A szakaszon 1 különszintű csomópont létesült, két körforgalmi csomóponttal és egy öttámaszú híddal. A közlekedők 2017 év végétől már használhatják a szakaszt. A fejlesztésnek köszönhetően Szlovákia is elérhetővé vált gyorsforgalmi úton Borsodból.

Tovább

M35 autópálya (II. ütem) 481. sz. főút – Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása

- M35 autópálya II. ütem: a 481. sz. főút - Berettyóújfalu között 18,74 km hosszban 2x2 forgalmi sávos autópálya épült leállósávval és középső elválasztó sávval. Az M35 autópálya és a 4816. j. ök. út keresztezésénél különszintű közúti csomópont épült. 1 db egyszerű (Mikepércs) és 1 db komplex (Derecske) pihenőhely került megépítésre. - M4 autópálya: 1,525 km hosszban 2x2 forgalmi sávos autópál…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna elkerülő (II. ütem) megvalósítása

Az M85 Csorna elkerülő II. üteme Csorna, Bogyoszló, Jobaháza, Farád települések közigazgatási területét érinti. A projekt keretében 4,45 km hosszan, 2x2 forgalmi sávos gyorsforgalmi autóút épült, valamint a 85. sz. főútra 1,6 km hosszú 2x1 sávos főúti visszakötés valósult meg. A beruházás keretében 4 db műtárgy került kialakításra.

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt-M0 déli szektor 3+200 – 11+650 km szelvényei közötti rekonstrukció I. ütemű kivitelezése (zajárnyékoló fal)

A projekt során az akusztikai követelményeknek megfelelően méretezett, 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épültek, a meglévőket megmagasítottuk és a kiemelten védendő területeknél a meglévő zajárnyékoló falra további 0,5 méter magas, úgynevezett reduktort helyeztünk fel. A projekt forrását az IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Támogatási Szerződés biztosítja.

Tovább