A projekt része a TEN-T gerinchálózatnak, (korábbi nevén az V. sz. Páneurópai folyosónak) és az Európai törzshálózatnak (core network), így a folyosó részeként jelentős a nemzetközi úthálózatban betöltött szerepe. A projekt az EU-n belül a legkeletebbre eljutó kelet-nyugati korridor. Nemzetközi szerepén kívül a projekt Szabolcs-Szatmár-Bereg megye településeinek biztosítja a nagytérségi kapcsol…
Az M86-os autóút Szombathely-Csorna kb. 65 km-es szakaszán épült meg Vámoscsalád térségében a pálya mindkét oldalán az össztömeg-, és tengelysúlymérő állomás, egyszerű pihenőhellyel kiegészítve. Sopronnémeti térségében, szintén a pálya mindkét oldalán korszerű komplex pihenőhely létesült, amely helyet biztosít a későbbiekben megépülő üzemanyagtöltő állomások részére. Mindkét pihenőpár eseté…
14,4 km autóút építése, a szakaszon megvalósul a meglévő 2x2 sáv felújítása 3,4 km-en, és a meglévő 2x1 sáv bővítése, átépítése 2x2 sávos gyorsforgalmi úttá 11 km-en. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszetnek felel meg. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 4 új különszintű csomópont (46124 j. úti, Üdülői úti, 3116 j. …
Mintegy 30 km autóút építése, amelyből új nyomvonalú pályaként 29 km épül, és 1 km hosszan a meglévő 2x1 sávos szakasz 2x2 sávossá történő bővítése valósul meg. A korona szélessége 26,60 m, amely távlati autópálya keresztmetszet. Az üzemi sáv (leállósáv) mechanikai stabilizációból (zúzottkőből) épül. A szakaszon 5 új különszintű csomópont (4603 j. úti, 3111 j. úti, 3112 j. úti, 4606 j. úti, 40…
2,95 km hosszú 2x2 forgalmi sávos autópálya épült. 1 db mérnökségi telep, 1 db autópálya rendőrség, 1 db különszintű csomópont, valamint 3 db műtárgy épült meg, a szükséges közmű építéssel és kiváltással együtt. Projekt címe: M4 Berettyóújfalu–Nagykereki (országhatár) közötti szakasz megvalósítása Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00018 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Tá…
A teljes M25 autóút ütemezett kivitelezéssel valósul meg. Ennek része a Déli ütem megvalósítása, két építési szakaszban. A déli ütem északi szakasza a 3. sz. főút és az új nyomvonalú 2502 j. út csomópontjáig tartó szakasz, ahol a déli ütem csatlakozik az M25 autóút északi üteméhez. A déli ütem északi szakasza mintegy 7,5 km hosszon, új nyomvonalú, 24,60 m koronaszélességű 2x2 sávos (burkolt l…
A teljes M25 autóút ütemezett kivitelezéssel került megvalósításra. M25 autóút Északi ütem megvalósítása: A 2502 j. úti átkötés külön szintű csomópontja és az Eger bekötést biztosító 252. sz. főút között épült meg 2x2 sávos autóútként mintegy 4 km hosszban. Az ún. Olajosok útja különszintű átvezetéssel került kiépítésre.
Az M86 autóút Hegyfalu és Csorna közötti szakasza 33,4 km hosszon épült ki. Az új szakasz átadásával gyorsforgalmi úton lehet közlekedni Szombathelytől Győrig. A szakaszon 31 db műtárgy, 3 db külön szintű csomópont, és 2 db vadátjáró létesült.
Meglévő 2x3 sávos autóút az M6 autópálya és az 51. sz. főút közé eső szakaszán a bal (északi) pálya aszfalt burkolatának cseréje beton burkolatra, híd átépítések (köztük a Hárosi és Soroksári Duna-hidak, Halásztelki csomóponti híd szélesítése), környezetvédelmi (zajárnyékoló fal), víz-elvezetési, forgalombiztonsági beavatkozások elvégzése.
A megalapozó tanulmánytervek elkészülte után a nyomvonal változatok közötti döntés 2017. február 14-én megszületett a Miniszterelnökség Stratégai Kabinet részéről. A döntés alapján az M76 tervezése önálló nyomvonalon Misefa - Sármellék - Fenékpuszta felé folytatódik, ennek megfelelően a NIF Zrt. önálló tervezési közbeszerzési eljárást lefolytatott le. Melynek nyertese a RODEN-UTIBER közös ajá…