M86 Csorna-Hegyfalu szakasz megvalósítása – szakaszolt projekt

Az M86 autóút Hegyfalu és Csorna közötti szakasza 33,4 km hosszon épült ki. Az új szakasz átadásával gyorsforgalmi úton lehet közlekedni Szombathelytől Győrig. A szakaszon 31 db műtárgy, 3 db külön szintű csomópont, és 2 db vadátjáró létesült. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság, M86 gyorsforgalmi út Szeleste – Csorna…

Tovább

M0 autóút Déli szektor fejlesztése rekonstrukciója (I. ütem)

Projekt címe: M0 autóút Déli szektor fejlesztése, rekonstrukciója (I.ütem) (Deák Ferenc mederhíd felszerkezet cseréje nélkül) Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2017-00030 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   38 392 012 865 Ft Támogatás mértéke:  85 % és 15 % Projekt tervezett befejezési dátuma: 2021. március 31. Meglévő 2x3 sávos autóút az M6 autópálya és az 51. sz. …

Tovább

Zalaegerszeg megközelítése 76. sz. főút Zalaegerszeg – Fenékpuszta közötti szakaszának gyorsforgalmi úttá történő fejlesztése

A megyei jogú városok elérhetőségének javítása program keretében Zalaegerszeg megközelítésének fejlesztését célozza a tervezett gyorsforgalmi bekötés. Az elrendelés, Zalaegerszeg város és Fenékpuszta között új nyomvonalon létesítendő, 2x2 sávos autóút megvalósítását tartalmazza Keszthely város 2x2 sávos főúti bekötésével kiegészülve, amelynek előkészítése még másik projekt keretében történik. A…

Tovább

M60 Pécs-Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése

A projekt keretein belül folytatódik az M60 gyorsforgalmi út tervezése, amely Pécstől Barcs érintésével egészen a magyar-horvát határig vezet majd. Az előkészítés 3 szakaszra osztottan zajlik: I. Pécs – Szigetvár (nyugat) 37 km; II. Szigetvár – Barcs (6. főút) 28 km, III. Barcs – országhatár (Dráva-híd) 3 km. A projekt során az első két szakaszra a Környezetvédelmi hatástanulmány, a Megvalósíth…

Tovább

M15 – M1 – Rajka országhatár közötti szakasz bővítése

A 2x1 sávos M15 autóút 2x2 sávos autópályává történő fejlesztése, az M1 autópálya - Rajka - országhatár közötti szakaszon. A projekt megvalósítása során a meglévő határátkelő akadálymentesítése is megtörtént. Kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság Projekt címe: M15 autóút, M1 autópálya – Rajka országhatár közötti szakasz kapacitásbővíté…

Tovább

M9 autóút Vasvár – Zalaegerszeg projekt előkészítése

A projekt célja a települések elkerülése mellett a térségi elérhetőség javítása. A megyei jogú városok elérhetőségének javítása program keretében Zalaegerszeg megközelítésének fejlesztését célozza a tervezett gyorsforgalmi út. A korábbi elrendelések figyelembevételével Zalaegerszeg város és Misefa település között új nyomvonalon létesítendő, 2x2 sávos autóút előkészítését és megvalósítását tar…

Tovább

M80 autóút Körmend – Rábafüzes országhatár szakasz 2×1 sávos előkészítése és építése

A projekt bemutatása: Közel 29 km 2x1 sávos gyorsforgalmi út 110 km/h tervezési sebesség, 22 db felüljáró, 12 db aluljáró, melyből 5 db önálló vadátjáró. Legjelentősebb műtárgyak: Vasszentmihályi völgyhíd 580 m, Csencsi-patak feletti felüljáró 304 m, 5 db csomópont, 1 db egyszerű és 1 db komplex pihenőhely, valamint összesen 1220 m zajárnyékoló fal. A kedvezményezett neve, a projekt címe: NI…

Tovább

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút-481. sz. főút közötti szakasz megvalósítása

Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 Kecskemét -Szentkirály közötti szakasz

A szakaszon 32,2 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, összesen 14 db műtárggyal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Szentkirály- Lakitelek szakaszához. A projekt az 5. sz. főút (Kecskemét) és 4623 j. út (Szentkirály) között kerül megvalósításra. A Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz M8 gyorsforgalmi útként került megtervez…

Tovább

A magyarországi TEN-T belvízi út fejlesztés előkészítésének kiterjesztése

Belvízi út fejlesztése a Duna magyarországi szakaszán Szap-Szob közötti szakaszon és Szob-déli országhatár közötti szakaszon a tervezési folyamat során beazonosított beavatkozási helyeken. A projekt tartalma a teljes magyar Duna-szakaszra vonatkozóan a belvízi út fejlesztés előkészítése. A Duna jelenlegi állapotában nem képes tartós, megbízható közlekedési és szállítási feltételeket biztosítani…

Tovább