M8 autóút Körmend – Rábafüzes országhatár szakasz 2×1 sávos előkészítése és építése

A projekt bemutatása: Közel 29 km 2x1 sávos gyorsforgalmi út 110 km/h tervezési sebesség, 22 db felüljáró, 12 db aluljáró, melyből 5 db önálló vadátjáró. Legjelentősebb műtárgyak: Vasszentmihályi völgyhíd 580 m, Csencsi-patak feletti felüljáró 304 m, 5 db csomópont, 1 db egyszerű és 1 db komplex pihenőhely, valamint összesen 1220 m zajárnyékoló fal. A kedvezményezett neve, a projekt címe: NI…

Tovább

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút-481. sz. főút közötti szakasz megvalósítása

Az M35 autópálya I. ütemben a 4. sz. főút – 481. sz. főút között, 5,43 km hosszban valósult meg. Érintett települések: Debrecen, Ebes. Keresztmetszeti kialakítás: 2x2 forgalmi sávos autópálya leállósávval, középső elválasztó sávval, 26,60 m koronaszélességgel. Az M35 autópálya és a 4. sz. főút keresztezésénél, valamint az M35 autópálya és a 481. sz. főút keresztezésénél különszintű közúti c…

Tovább

Békéscsaba megközelítése, M44 gyorsforgalmi út Kecskemét -Szentkirály közötti szakasz

A szakaszon 32,2 km hosszú 22,50 m koronaszélességű, 2x2 forgalmi sávos leállósáv nélküli autóút valósul meg, összesen 14 db műtárggyal, mely csatlakozik az építés alatt lévő M44 autóút Szentkirály- Lakitelek szakaszához. A projekt az 5. sz. főút (Kecskemét) és 4623 j. út (Szentkirály) között kerül megvalósításra. A Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz M8 gyorsforgalmi útként került megtervez…

Tovább

A magyarországi TEN-T belvízi út fejlesztés előkészítésének kiterjesztése

Belvízi út fejlesztése a Duna magyarországi szakaszán Szap-Szob közötti szakaszon és Szob-déli országhatár közötti szakaszon a tervezési folyamat során beazonosított beavatkozási helyeken. A projekt tartalma a teljes magyar Duna-szakaszra vonatkozóan a belvízi út fejlesztés előkészítése. A Duna jelenlegi állapotában nem képes tartós, megbízható közlekedési és szállítási feltételeket biztosítani…

Tovább

M30 autóút Tornyosnémeti – országhatár közötti szakasz megvalósítása

A 2×2 sávos autóút a magyar-szlovák országhatáron csatlakozik a szlovák R4 gyorsforgalmi úthoz. A szakaszon 1 különszintű csomópont létesült, két körforgalmi csomóponttal és egy öttámaszú híddal. A közlekedők 2017 év végétől már használhatják a szakaszt. A fejlesztésnek köszönhetően Szlovákia is elérhetővé vált gyorsforgalmi úton Borsodból. Támogatás összege: 4 507 957 257 Ft Támogatási i…

Tovább

M35 autópálya (II. ütem) 481. sz. főút – Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása

M35 autópálya II. ütem: a 481. sz. főút - Berettyóújfalu között 18,74 km hosszban 2x2 forgalmi sávos autópálya épült leállósávval és középső elválasztó sávval. Az M35 autópálya és a 4816. j. ök. út keresztezésénél különszintű közúti csomópont épült. 1 db egyszerű (Mikepércs) és 1 db komplex (Derecske) pihenőhely került megépítésre. M4 autópálya: 1,525 km hosszban 2x2 forgalmi sávos autópálya…

Tovább

Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna elkerülő (II. ütem) megvalósítása

Az M85 Csorna elkerülő II. üteme Csorna, Bogyoszló, Jobaháza, Farád települések közigazgatási területét érinti. A projekt keretében 4,45 km hosszan, 2x2 forgalmi sávos gyorsforgalmi autóút épült, valamint a 85. sz. főútra 1,6 km hosszú 2x1 sávos főúti visszakötés valósult meg. A beruházás keretében 4 db műtárgy került kialakításra.

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt-M0 déli szektor 3+200 – 11+650 km szelvényei közötti rekonstrukció I. ütemű kivitelezése (zajárnyékoló fal)

Projekt címe:M0 autóút kiegészítő munkái Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   3 266 643 750 Ft Támogatás mértéke:  85 % és 15 % Projekt  befejezési dátuma: 2019. szeptember 1. A projekt során az akusztikai követelményeknek megfelelően méretezett, 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épültek, a meglévőket megmagasítottuk é…

Tovább

M7 Érd, Iparos úti csomópont megvalósítása – szakaszolt projekt

4 db összehangolt jelzőlámpás és 1 db kiemelt sarokirányos körforgalmú csomópont épült, valamint a 8103 j. út (azaz az Iparos út) az M7 autópályától a Törökbálinti útig 2x2 forgalmi sávra bővült. A projekt forrását az IKOP-1.1.0-15-2016-0009  Támogatási Szerződés biztosítja.  Támogatási arány 100% EU támogatás. A kedvezményezett neve: NIF Zrt. Projekt azonosító száma: A007.09 A szerződött…

Tovább

M0 autóút kiegészítő munkái- szakaszolt projekt- M7-M0 autópálya, törökbálinti csomópont átépítése

Projekt címe:M0 autóút kiegészítő munkái Projekt azonosító száma: IKOP-1.1.0-15-2016-00014 Kedvezményezett neve: NIF Zrt. Támogatás összege:   3 266 643 750 Ft Támogatás mértéke:  85 % és 15 % Projekt  befejezési dátuma: 2019. szeptember 1. Két új összekötő ág épül az M0-M7 autópályák csomópontjában, körforgalommal csatlakozva a 8103 j. úthoz, amelynek korrekciója is szükségessé vált. A…

Tovább