M86 autóút, Szeleste-Hegyfalu szakasz

Az M86 autóút Szeleste és Hegyfalu közötti szakasza mentesíti Pósfa és Hegyfalu községeket az intenzív átmenő nehézgépjármű forgalomtól. A projekt keretében 12 db híd és 1 db külön szintű csomópont épült, a csatlakozó ágakon 2 db körforgalomú csomóponttal. A hidak között 2 db vasút feletti műtárgy, és 1 db vadátjáró is található.

Tovább

M6 autópálya Bóly-Ivándárda, országhatár közötti szakasz megvalósítása Villányi csomóponttal

Az M6 autópálya meghosszabbítása a horvát határig. Az M60 elválási csomóponttól  1 db mérnökségi telep,  komplex pihenő, komplex ellenőrző hely, 2 db külön szintű csomópont (Bóly Keleti, Villányi csomópont) és összesen 16 db műtárgy megépítésére kerül sor. A projekt előkészítésére vonatkozó adatok: A kedvezményezett neve, a projekt címe: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen műk…

Tovább

M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény-Záhony közötti szakasz előkészítése és kivitelezése

Az autópályává fejleszthető M34 autóút megvalósítása 2x2 forgalmi sávos költségtakarékos keresztmetszettel történik. A szakasz az M3 autópálya-41. sz. főút csomópontnál veszi kezdetét Vásárosnaménytól nyugatra és Záhony közigazgatási határán ér véget a 4. sz. főúthoz való csatlakozásnál. Magába foglalja az M3 gyorsforgalmi útnak a 41. számú főúttól az M3-M34 elválási csomópontig tartó szakaszát…

Tovább

Üzemi hírközlő berendezések egységes rendszertechnikai kialakítása az M0 autóút déli szektorán

Az M0 autóút déli szektorán a pályaüzemeltetést támogató elektronikai rendszerek felépítményi berendezések üzemszerű használatához ki kellett építeni a szakaszok informatikai központját. Az informatikai központ kialakítása a Szigetszentmiklósi autópálya mérnökségen valósult meg. A rendszer kialakításának eredményeképpen az autópályákon elhelyezett valamennyi eszköz elérhetővé vált nem csupán a…

Tovább

M86 autóút, Vát elkerülő szakasz

A távlati M86 gyorsforgalmi út Vát községet elkerülő új nyomvonalon történő építése 4,56 km hosszan valósult meg, 1 db külön szintű csomópont kiépítésével.

Tovább

M30 autópálya Miskolc-Tornyosnémeti projekt megvalósítása

Az M30 autópálya Miskolc-Tornyosnémeti közötti szakasza 2x2 sáv keresztmetszettel külön szintű csomópontokkal kerül kiépítésre. A beruházás tartalmaz továbbá 1 db komplex és 2 db egyszerű pihenőhelyet, valamint 1 db tengelysúlymérő állomást és az üzemeltetéshez szükséges mérnökségi telepet. A projekt az alábbi három építési szakaszra került megbontásra: A szakasz 30+100 - 40+500 km sz. közö…

Tovább

M2 gyorsforgalmi út megvalósítása Budapest-Vác között

A projekt rövid bemutatása: A szakasz végig 2x2 sávos, középen elválasztó sávos úttá épült át a meglévő pálya megerősítésével, 25,0 m koronaszélességgel. Burkolt leállósáv és fizikai elválasztás épült végig, közel 10 km hosszban középső beton elválasztó elemekkel, vízbázis védelemmel, főpálya hidak építésével és aluljáró hidak megerősítésével, valamint egy darab vasút feletti híd átépítés…

Tovább

M0 déli szektor, M1-M6 autópályák közötti szakaszának bővítése

Meglévő 2x2 forgalmi sávos autóút 2x3 forgalmi sávos autópályává bővítése + új közúti kapcsolatok az M1-M0 csomóponti rendszerhez. A kibővített szakasz 6,56 km hosszú, az új pálya hézagaiban vasalt beton pályaszerkezetű. Koronaszélesség: 36,20 m, Csomópontok száma: 2 db, Műtárgyak száma: 8 db.

Tovább