260. sz. Sajószentpéter – Berente elkerülő főút megvalósítása és a 2606. jelű összekötő út burkolatmegerősítésének és nyomvonalkorrekciójának megvalósítása

260. sz. Sajószentpéter - Berente elkerülő keretében összesen 10 615 m hosszban épül új 2x1 sávos főút és 6 darab új híd, valamint a 2606. j. ök. út felújításra kerül az elkerülő út és Kazincbarcika között, melynek keretében új vasút feletti műtárgy is épül.

Tovább

33. sz. főút Balmazújvárosi út – Kishatár úti csomópont komplex fejlesztése

A 33. sz. főút 105+675 km szelvényében lévő körforgalmi csomópontban a negyedik ki- és behajtó ág megtervezése úgy, hogy kapcsolódjon a szintén tervezési feladat részét képező Ragoda dűlő út meghosszabbításához, mintegy 450 méter hosszban.  Továbbá áttervezésre kerül a Balmazújvárosi út – Kishatár úti csomópont.

Tovább

35. sz. főút, Böszörményi út – Békessy Béla utcai csomópont jobbra kanyarodó forgalmi sáv megvalósítása

A Böszörményi út - Békessy Béla utca csomópontjában külön jobbra kanyarodó sáv kialakítása a 35. sz. főút, Böszörményi útból a Békessy Béla utca irányába. A beruházás keretében el kell végezni az új forgalmi sáv megvalósítását, az érintett közművek és közvilágítási hálózat kiváltását, valamint a meglévő jelzőlámpa rendszer módosítását. A kivitelező kiválasztására irányuló közbeszerzési eljárás …

Tovább

471. sz. főút fejlesztése Debrecen– Hajdúsámson között, Hajdúsámson elkerülővel

Hajdúsámson elkerülő: A főút vonalvezetési paraméterei a külterületi szakaszokon sok helyen nem elégíti ki a főúti vonalvezetés jelleg által megkövetelt 90 km/h tervezési sebességhez tartozó előírásokat, az átkelési szakaszoknál is sok helyen nem biztosított az 50 km/h-hoz tartozó előírás. Hajdúsámson belterületi szakaszán a jelenlegi nem megfelelő vonalvezetés és szűk beépítettség nem teszi…

Tovább

Pusztaszabolcs elkerülő út előkészítése

A Pusztaszabolcs elkerülő út előkészítését 2x1 forgalmi sávos kialakítással, közel 6 km hoszszúságú új nyomvonallal szükséges elvégezni oly módon, hogy a Budapest-Pusztaszabolcs vasútvonal külön szinten felüljáróval kerüljön keresztezére a vasútállomási területén kívül.

Tovább

Debrecen, Erzsébet utca – Szoboszlói út – Külsővásártér csomópont fejlesztése

Debrecenben a Szoboszlói úton a csomópont előtti szakaszon mintegy 200 m szakaszon vizsgálandó a 4. sz. főút szelvényezés szerinti jobb oldalán a jelenleg meglévő zöld sáv helyére egy plusz forgalmi sáv kiépítésének a lehetősége. Továbbá a Szoboszlói úti Általános Iskola előtti szakaszon a szelvényezés szerinti baloldalon lévő besorolósáv mintegy 60 m hosszú meghosszabbítása is vizsgálandó a me…

Tovább

Jászberény elkerülő III. ütem megvalósítása

Az új 2x1 sávos közlekedési létesítmény a 32. sz. főutat a 31. sz. főúttal köti össze, amely 4,5 km hosszban valósul meg. Az útszakasz a tervezési szakasz elején a 32. sz. főútnál nyomvonalkorrekcióval, a tervezési szakasz végén a 31. sz. főúti csomópontnál a II. ütemben megépült körforgalomhoz csatlakozik. A tervezett elkerülő út tervezési szakaszának kezdete a 24+275 km szelvényben csatlak…

Tovább

87-89. sz. főút Szombathely északkeleti elkerülő út fejlesztésének előkészítése

87-89. számú főút Szombathely hiányzó északkeleti elkerülő szakasz fejlesztés előkészítése engedélyezési tervek és építési engedély megszerzése. A nyomvonalváltozati tanulmánytervezés és környezetvédelmi tervezés befejeződött, a környezetvédelmi engedély kiadása megtörtént. A 87-89 sz. főutak Szombathely északkeleti elkerülő fejlesztése körülbelül 4 km hosszú 2x2 sávos főút, valamint 2,2 …

Tovább

74. sz. főút Vasvár elkerülő szakasz előkészítése

A tervezett 2x1 sávos II. rendű főút nyomvonala a 74 sz. főút 71+000 km szelvényének környezetében tervezett szintbeni csomópontból indulva Vasvárt keleti irányból kerüli el. Keresztezi a 7361. j. országos közutat, ahol közúti csomópont kialakítása szükséges. Tovább haladva külön szintű átvezetéssel keresztezi a 17. sz. Szombathely – Nagykanizsa vasútvonalat, majd a terepadottságok miatt völgyh…

Tovább