Népliget vasúti megállóhely tervezése és engedélyeztetése

A Népliget vasúti megállóhely tervezése és engedélyeztetése projekt a Déli körvasút projektcsomag része. A projektelem tervezőjének feladata a megállóhely elhelyezésre vonatkozólag a különböző szakági engedélyezési tervek, valamint a megszerzett, a kivitelezéshez szükséges engedélyek birtokában a kivitelezési tenderdokumentáció műszaki kötetének elkészítése.

Tovább

MÁV szűk keresztmetszet kiváltás kapcsán a Kelenföld – Budaörs vasúti vonalszakasz kivitelezéséhez szükséges engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése

Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, többek között 120/140 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával, 3. és 4. vágány kiépítésével, a 11. kerületben található Muskétás utcai szintbeni útátjáró kiváltásával, Budaörs állomás korszerűsítésével, valamint Budaörs állomáson P+…

Tovább

MÁV szűk keresztmetszet kiváltás kapcsán az Almásfüzitő – Komárom vasúti vonalszakasz kivitelezéséhez szükséges engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése

Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával , 1. sz. főút különszintű átépítésével, Szőnyi ívkorrekcióval és megállóhely korszerűsítéssel, valamint Szőny megállóhelyen P+R, B+R parkoló építésével. A felsővezeték és energia-ellátási …

Tovább

MÁV szűk keresztmetszet kiváltás kapcsán a Nagykáta-Újszász vasúti vonalszakasz kivitelezéséhez szükséges engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése

Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése  valósul meg a teljes vonalszakaszon, 120 km/h kiépítési sebesség biztosítása, szakaszos tengelyterhelés-emelés, valamint a meglévő állomások és megállóhelyek korszerűsítése, továbbá az állomáson és megállóhelyeken P+R , B+R parkoló építése. Az elavult felsővezeték és energia-ellátás…

Tovább

MÁV szűk keresztmetszet kiváltás kapcsán az Kiskunfélegyháza – Szeged-Rendező vasúti vonalszakasz kivitelezéséhez szükséges engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése

Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció elkészítése valósul meg a teljes vonalszakaszon, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával, szakaszos kétvágányúsítás állomásfej elhúzással, szintbeni kereszteződések felújítása/átépítése (ahol szükséges), valamint a meglévő állomások és megállóhelyek korszerűsítése, releváns he…

Tovább

BUDAPEST – KOLOZSVÁR NAGYSEBESSÉGŰ VASÚTVONAL RÉSZLETES MEGVALÓSÍTHATÓSÁGI TANULMÁNYÁNAK ELKÉSZÍTÉSE

A részletes megvalósíthatósági tanulmány elkészítésének célja többek között az, hogy javaslatot tegyen az optimális nyomvonalra, a megvalósítás finanszírozására, ütemezésére és a majdani üzemeltetés feltételeire. Támogatási Szerződésre vonatkozó adatok: A kedvezményezett neve: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság A projekt címe: Budapest - Kolozsvár n…

Tovább

Ferencváros állomás végponti váltókörzetében egyvágányú különszintű vasúti kapcsolat tervezése

Ferencváros állomás vasútforgalom és elfoglalt területnagyság alapján egyaránt Magyarország legnagyobb állomása. Középponti szerepe a Déli összekötő vasúti híd megépítése során alakult ki, ezen a hídon keresztül halad át Magyarország keleti és nyugati országrésze közötti vasútforgalom mintegy 90%-a. Jelen projekt célja a kapacitás növelése a jelenlegi szűk keresztmetszet feloldásával úgy, ho…

Tovább

Keleti pu. – Kőbánya felső 3. vágány létesítése

Keleti pályaudvar és Kőbánya felső között harmadik vágány létesítése. A kiépülő vágány lehetővé teszi a Rákos-Hatvan vonalszakasz felújítása után életbe lépő ütemes menetrend miatt növekvő elővárosi vonatforgalom lebonyolítását. A beruházás során 3 km hosszan épül ki új vágány 80 km/órás tervezési sebességgel. A Keleti pályaudvaron a 10. vágányt meghosszabbítják, hogy alkalmassá váljon csatolt…

Tovább

DEBRECEN – FÜZESABONY VASÚTVONAL KORSZERŰSÍTÉSE I. ÜTEM

A 108. sz. vasútvonal Debrecen állomás (bez.)–Macs állomás (bez.) vasúti vonalszakaszának (~19+00 – ~164+00 hmsz.) átépítése az átmenő fővágányokon és a csatlakozó nyíltvonalakon a 108. sz. vasútvonal esetében v=80/100 km/h, a 100. sz. vasútvonal esetében v=160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre, az állomási vágányokon v=40 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. Meglévő…

Tovább

Székesfehérvár állomás gyalogos felüljáró építése

Gyalogos felüljáró építése Székesfehérvár állomás vágányhálózata fölött. A pályaépítési munkák (lezárt szerződés) projektelemeként a kivitelezést megvalósító Vállalkozó feladata volt a 30-as számú vasútvonal 668+88 szelvényben az új gyalogos felüljáró kiépítés I. ütemének (a forgalmi vágányok fölötti rész) tervezése, engedélyeztetése és kivitelezése. Az I. ütemhez csatlakozóan kell megépíteni j…

Tovább