A környezetvédelmi előkészítő tevékenységek elvégzésének célja többek között Budapest – Varsó nagysebességű vasútvonal részletes Megvalósíthatósági Tanulmányában azonosított nyomvonalra és érintett területeire vonatkozó környezeti vizsgálatok és elemzések elvégzése – a feltárt kockázatok (domborzat, környezeti, természetvédelmi szempontból érzékeny helyszínek érintettsége) csökkentése érdekében…
A projekt tartalmának bemutatása: Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció, valamint opcionálisan kiviteli tervek elkészítése. Tervezési cél többek között a 100 km/h sebesség és 210 kN tengelyterhelés zavartalan biztosításának megteremtése, az utasforgalmi létesítmények akadálymentesítése, a teljes körű helyszíni felmérések és vi…
A projekt tartalmának bemutatása: Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció, valamint opcionálisan kiviteli tervek elkészítése. Tervezési cél többek között a 80/120 km/h sebesség és 210 kN tengelyterhelés zavartalan biztosításának megteremtése, a fővonalra ráhordó áruforgalmi versenyképesség elérése, az utasforgalmi létesítmények a…
A projekt tartalmának bemutatása: Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció, valamint opcionálisan kiviteli tervek elkészítése. Tervezési cél többek között a 80/100 km/h sebesség és 210/225 kN tengelyterhelés zavartalan biztosításának megteremtése, a fővonalra ráhordó áruforgalmi versenyképesség elérése, az utasforgalmi létesítmény…
A projekt tartalmának bemutatása: Az elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány alapján engedélyezési-, tendertervek és tenderdokumentáció, valamint opcionálisan kiviteli tervek elkészítése, továbbá az építési engedélyek megszerzése Hatvan-Füzesabony vasúti vonalszakaszon. Tervezési cél többek között a 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosítása, a vonalszakasz és állomásainak bizt…
A projekt célja a Nyugat-magyarországi országrész vasúti közlekedési hálózatának – a MÁV Zrt. és a GYSEV Zrt. által üzemeltetett pályaszakaszainak – összefüggő egységben való kezelésével egy átfogó, hosszútávú térségi közlekedésfejlesztési stratégia elkészítése (ún. Nyugat-magyarországi Masterplan), mely figyelembe veszi a Budapest – Varsó nagysebességű vasút ITM által elfogadott nyomvonalsávjá…
A projekt alapvető célja hat főbb vasúti csomópont (Hatvan, Szolnok, Szombathely, Nyíregyháza, Miskolc-Tiszai és Debrecen állomások) egy egységes szempontrendszer szerinti felülvizsgálata, figyelembe véve többek között a korábban elkészült megvalósíthatósági, illetve engedélyezési szintű terveket (ahol azok rendelkezésre állnak), valamint a várható forgalmakat, és ezek alapján egy fejlesztési s…
Jelenleg a Zalaszentiván - Nagykanizsa vonalszakaszon jelentős számban állandó és ideiglenes lassújelek vannak, a vasútvonal ezen szakasza nem villamosított, a vonalon teljes egészében diesel-vontatás történik. A projekt célja a jelenlegi szűk keresztmetszetek kiváltása és villamosítás megvalósítása, összhangban az európai uniós és hazai irányelvekkel. A projekt keretében a megfelelő személy- é…
A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Két Tervezői Szerződés keretében valósul meg a tervezés, melyek keretében a korábbi projektekben kiépítet…
A projekt célja kettős, vasúti tekintetben a korábban lerombolt szegedi vasúti híd újjáépítése, ezzel az Újszeged - Makó - Mezőhegyes vasútvonal csatlakoztatása Szeged vasútállomáshoz, és a két város közti kötöttpályás személyszállítás fejlesztése. Közúti tekintetben célja a szegedi Nagykörút nyomvonalának bezárása, valamint a hídhoz csatlakozó közlekedési kapcsolatok, továbbá a szegedi intermo…