ÁTADTÁK GYŐRBEN AZ 1. SZ. FŐÚTON A LIKÓCSI KÖRFORGALOM ÉS AZ IPAR UTCAI CSOMÓPONT KÖZÖTTI BERUHÁZÁST

A beruházásnak köszönhetően a város ezen részén munkába járók kényelmesebben, kiszámíthatóan, torlódások nélkül érik el munkahelyüket és az otthonaikat, valamint gyorsabb lesz az eljutás az Audi gyárhoz és a környező vállalatokhoz, illetve a Likócsi városrészbe. Az átadó ünnepségen beszédet mondott Radnóti Ákos, Győr MJV alpolgármestere, Simon Róbert Balázs a térség országgyűlési képviselője, Kara Ákos, Győr-Moson Sopron megye 2. sz. választókerületének országgyűlési képviselője és Vizi Norbert, a NIF Zrt. projektiroda vezetője.

Tovább

Befejeződött az M1 autópálya és a 83. sz. főút csomópontjának átépítése

Elkészült a 83. sz. főút Győr-Pápa közötti szakasz 2×2 sávra fejlesztésének első üteme. A beruházás befejezéséről Kara Ákos, infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár, Simon Róbert Balázs, országgyűlési képviselő, Borkai Zsolt, Győr Megyei Jogú Város polgármestere és Mayer András, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese tartott sajtótájékoztatót.

Tovább

Átépül az M15 autóút M1 – Rajka országhatár közötti szakasza

A jelenleg 2×1 sávos kialakítású út 2×2 sávos autópályává bővül, és megvalósul a határátkelő akadálymentesítése. A fejlesztésnek köszönhetően biztonságosabbá és gyorsabbá válik az áthaladás ezen a szakaszon. Az alapkőletételi ünnepségen jelen volt Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára, a térség országgyűlési képviselője, Széles Sándor, Győr-Moson-Sopron megye kormánymegbízottja, Kiss Vince, Rajka polgármestere és Pántya József, a NIF Zrt. útfejlesztési igazgatója

Tovább

Átadták a Lajta tengelysúlymérő ikerállomást

A létesítmény elsődleges célja, hogy az M1-es autópályán ki lehessen szűrni a túlterhelt, és ezáltal mind az út pályaszerkezetére, mind a többi közlekedőre veszélyt jelentő teherautókat. Az ünnepségen jelen volt Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára, a térség országgyűlési képviselője, Széles Sándor, Győr-Moson-Sopron megye kormánymegbízottja és Kertesi Tamás, a NIF Zrt. műszaki igazgatója.

Tovább

Elindult a Lajta tengelysúly-mérő állomás tesztüzeme

Megkezdődött a Lajta tengelysúly-mérő állomás tesztüzeme, amely során a szakemberek időszakosan kiterelik a teljes nehézgépjármű forgalmat a mérőhelyre. A mérés a tesztüzem alatt nem jár szankcióval, a tehergépjárművek néhány másodperc alatt tovább haladhatnak.

Tovább

ELKEZDŐDÖTT AZ M1 AUTÓPÁLYA ÉS A 83. SZ- FŐÚT CSOMÓPONTJÁNAK ÁTÉPÍTÉSE

Jövő év nyarára átépül Győr egyik legbalesetveszélyesbb csomópontja. A beruházás után az M1 autópálya és a 83. sz. főút csomópontjában gyorsabb lesz az áthaladás, biztonságosabbá válik az autópályára való fel- és lehajtás, valamit a bevezető szakasz közlekedése is. A fejlesztés jelentőségéről Kara Ákos, Győr-Moson-Sopron megye 2. számú választókerületének országgyűlési képviselője és Kiss Boglárka, a NIF […]

Tovább

December 22-én megnyílt a forgalom előtt a Győrt keletről elkerülő út második szakasza

A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet december 22-e óta már használhatják a közlekedők.

Tovább

Eredményt hirdettünk a Győr keleti elkerülő út III. ütemében

A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet karácsony előtt már használhatják a közlekedők.

Tovább

AZ R11-ES GYORSÚT ZSÁMBÉKOT KELETRŐL ELKERÜLŐ NYOMVONALA AZ ÁTMENŐ FORGALOM MEGSZÜNTETÉSÉVEL JÓVAL ELŐNYÖSEBB A ZSÁMBÉKIAKNAK

Az R11-es gyorsút mintegy 32 km hosszan közvetlen kapcsolatot teremt Esztergom és az M1 autópálya között. 2015. évben 2×1 sávos, 2×2 sávos főúttá bővíthető kiemelt főút tervezése során két nyomvonalváltozat készült, a Zsámbékot keletről és a Zsámbékot nyugatról elkerülő változattal. Az engedélyeztetés során a környezetvédelmi hatóság a Zsámbékot keletről elkerülő nyomvonalváltozat megvalósítását és tovább tervezését javasolta. A NIF Zrt. a tervezést végző Zsámbék Konzorciummal (Trenecon Kft., Via Futura Kft., Partner Kft.) forgalombecslés vizsgálatát kérte mindkét nyomvonalváltozat esetében.

Tovább