M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 65 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, az alábbi paraméterekkel: koronaszélesség 20 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: két db kétoldali egyszerű és két db kétoldali komplex pihenőhely, műtárgyak száma 27 db, valamint 6 db csomópont tervezése is fe…

Tovább

M76 mérnökségi telep energetikai, engedélyezési és kiviteli terveinek az elkészítése

A Zalaegerszeg megközelítését szolgáló M76 gyorsforgalmi úton, Nemesrádó község közigazgatási területén kerül kialakításra a szakasz üzemeltetését és fenntartását biztosító kombinált Autópálya Mérnökség, melynek előkészítési feladatai keretében az engedélyezési és kiviteli tervei készülnek el. A Magyar Közút NZrt. az új mérnökségről mintegy 90 km gyorsforgalmi szakaszhoz tartozó közúti feladato…

Tovább

M4 Püspökladány – Berettyóújfalu közötti szakasz előkészítése

A szakasz hossza 29,9 km. 2x2 forgalmi sávos autópályává fejleszthető autóút, a következő paraméterekkel: koronaszélesség 20,0 m, forgalmi sávok szélessége 3,5 m, középső elválasztó sáv szélessége 3,0 m, padkaszélesség 1,5 m, burkolatszélesség 2x8 m. Kapcsolódó építmények: szükség szerinti ellenőrzési pontok, érintett közművek, két különszintű csomópont, két pár egyszerű pihenőhely, várhatóa…

Tovább

M4 autópálya és a 42. sz. főút teherforgalmi összekötéséhez szükséges tervezői feladatok elvégzése

M4 autópálya és a 42. sz. főutat összekötő teherforgalmi összekötő út (4808. j. út) 11,5 t megerősítésének, valamint Bedő és Nagykereki települések új nyomvonalon vezetett elkerülő útjainak megvalósításához szükséges EVD, engedélyezési terv, a megvalósításhoz szükséges engedélyek megszerzése, illetve a kiviteli tervek elkészítése.

Tovább

M8 nyomvonalán M7 – Dunaújváros és Dunavecse – Kecskemét közötti szakasz fejlesztése

Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya – Dunaújváros (M6) csomópont közötti, illetve a Dunavecse – Kecskemét (M5) közötti szakaszán egységesen 2x2 sávos autópályává fejleszthető gyorsforgalmi út előkészítése van folyamatban, 20 m széles koronaszélességgel, elválasztó sávval. Ezzel megvalósul a dunaújvárosi Pentele híd tervezett funkciója is, mellyel összeköti a kelet-nyugati országrészeket is.

Tovább

Mosonmagyaróvár déli tehermentesítő út 1. sz. főút és 86. sz. főút közötti szakasz megvalósításának előkészítése, valamint az M1 autópálya Moson pihenőhely átépítésével új autópálya csomópont megvalósításának előkészítése

A feladat a Mosonmagyaróvár déli tehermentesítő út az 1. sz. főút és 86. sz. főút közötti mintegy 2,8 km hosszúságú útszakasz, valamint az M1 autópálya Moson pihenőhely átépítésével új autópálya csomópont megvalósításának előkészítéséhez kapcsolódóan a környezetvédelmi tervek, az engedélyezési tervek és a kiviteli tervek elkészítése, illetve a jogszabályok által előírt, jogerős engedélyek megsz…

Tovább

M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár közötti 2×1 sávos szakaszhoz kapcsolódó Mérnökségi telep megvalósítása

A projekt az M8 autóút Körmend-Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos építéséhez kapcsolódó, annak megvalósulását követő üzemeletetési feladatok ellátását szolgáló új mérnökségi telep létesítését jelenti. A projekt jelenleg előkészítési fázisban van, feladata a megvalósításhoz szükséges engedélyes és kiviteli tervek elkészítése, a szükséges létesítési, útépítési, környezetvédelmi engedélyek…

Tovább

M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: 1. szakasz M0 – Tatabánya-Újváros közötti szakaszon

Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Tatabánya Újváros csomópontig. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átlakításával, bővítésével. A projekt része a Bicskei mérnökség fejlesztése.

Tovább