Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése Bicske-Nyugat és Tatabánya-Újváros csomópontok között. A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is. A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével.
A Dél-Dunántúli régió fejlesztése céljából a jelenleg folyamatban lévő úthálózati fejlesztéseket figyelembe véve szükséges a Kaposvár – Szigetvár gyorsforgalmi összeköttetésének vizsgálata, annak érdekében, hogy meghatározható legyen közép-hosszútávon, hogy milyen gyorsforgalmi fejlesztés szükséges a térségben. A vizsgálandó szakasz Kaposvár elkerülő nyugattól az M60 autóútig tart.
I. ütemben Rétság elkerülő tervezése a feladat, 3 db különszintű csomóponttal, 1 db kétoldali egyszerű pihenőhellyel, tervezési sebesség 110 km/h, valamint Drégelypalánk térségében komplex pihenőhely létesítése
Az M2 gyorsforgalmi út fejlesztése tekintetében a Vác-dél és Vác-észak csomópont közötti szakasz 2x2 sávos kiépítése kerül megtervezésre. A mintegy 10 km hosszú tervezési szakasz az M2 Vácig tartó fejlesztés folytatásaként a 12. sz. főút térségéig tart. A tervezés során felülvizsgálatra kerül a meglévő csomópontok kialakítása, valamint új csomópont kerül megtervezésre a Gombás patak térségéb…
A tervezett versenypálya megközelítése érdekében az érintett közúthálózat átfogó és komplex fejlesztése indokolt, amelynek keretében az M3 autópályán új csomópontokat kell létesíteni a 33121. jelű bekötőút és a 3508. jelű összekötő út keresztezésénél, valamint a két új csomópont között Görbeháza elkerülő szakasz megvalósítását, illetve a 3508. jelű összekötő út fejlesztését is végre kell hajtan…
M4 gyorsforgalmi út Üllő – Cegléd közötti szakaszhoz tartozó Monori Autópálya Mérnökség kivitelezése
A projekt tárgy az M4 gyorsforgalmi út Üllő - Cegléd közötti szakaszához tartozó Monori Autópálya Mérnökség megvalósítása az alábbiak szerint: — szociális-műhely épület (1 827 m2) — garázs épület (1 732 m2) — hidegraktár épület (1 366 m2) — sótároló épület (1 392 m2) — üzemanyag töltő (94 m2) — fedett kisbusz parkoló (390 m2) — fedett elemes tároló (223 m2) — kerékpár tároló (20 m2) …
A korábbi elrendeléseknek megfelelően, a „Nyugat-dunántúl magas szintű közúti kapcsolatainak vizsgálata” dokumentáció egyik elemeként elkészült a térségben folyamatban lévő és tervezett fejlesztések figyelembe vételével a „Zalaegerszeg és térsége közúti közlekedésfejlesztési tervdokumentáció (masterplan)”, amelynek részét képezte a Zalaegerszeg – Körmend gyorsforgalmi úti kapcsolat nyomvonal vi…
A tervezett Ipari park északról való megközelítése érdekében az M35 autópálya 32+650 – 33+800 km szelvényei között új, külön szintű csomópont kiépítésére kerül sor. Az új Józsai csomópont projektelem keretében megépül egy új, teljes értékű, 2x2 sávos csomópont a hozzá kapcsolódó csomóponti ágakkal, közvilágítással. Továbbá 2 db többsávos körforgalmú csomópont létesül, valamint 1 db kétnyílású, …
A kivitelezési feladat az M35 autópálya – 354. sz. főút meglévő külön szintű csomópontjának átépítése volt. A meglévő, trombita formájú csomópont átépült teljes értékű lóhere formájú csomóponttá, a csomóponthoz jelenleg kapcsolódó direkt ág átépítésével és új direkt ágak kiépítésével annak érdekében, hogy minden irányból biztosított legyen az Ipari park bekötése.
A tanulmánytervi szakasz az M9 autóút Zalaegerszeg északkeleti részén tervezett M9 autóút – 74 és 76 sz. főutak által határolt csomópontból indulva, a 76 sz. főúttól északra haladva keresztezi a Rába-folyó völgyét és csatlakozik a kivitelezés alatt lévő M80 autóút –a tervezett M86 autóút - 8. sz. főút alkotta „Körmend kelet csomóponthoz”